Twitter @AdiwarnaBoutiq

Pages

Wednesday 3 October 2012

Tempahan & Delivery Charge

Terima kasih kerana memilih Adiwarna Boutique dalam pilihan gaya anda. 

Sila baca dengan teliti maklumat di bawah agar anda dapat memahami cara membuat tempahan barang di Adiwarna Boutique supaya tiada kesilapan atau ralat berlaku sepanjang proses tempahan dilakukan.

Terima kasih atas kerjasama yang telah anda berikan dan pihak Adiwarna Boutique sangat-sangat menghargainya.

Nota : Status bagi setiap produk Adiwarna Boutique ada dinyatakan di bawah gambar sama ada di Fanpages Adiwarna Boutique atau di blog Adiwarna Boutique.

Cara Tempahan #1 :
* Emailkan Nama, No Tel, Address, Email anda, Code Item serta kuantiti  kepada adiwarna.boutique@gmail.com
* Pihak Adiwarna Boutique akan memberikan maklumbalas dengan memberikan invois ke email yang telah anda didaftarkan.
* Selepas itu, anda boleh membuat pembayaran dengan jumlah yang telah dinyatakan di dalam invois (harga item + kos pengeposan) ke akaun yang dinyatakan di bawah :

CIMB Bank : 04060062927522 (Faizura Nadia Binti Abd Aziz)

* Sertakan bukti pembayaran seperti screen shoot online banking atau gambar transaksi telah dibuat ke email adiwarna.boutique@gmail.com 
* Bukti pembayaran adalah sangat penting untuk pihak kami membuat pemeriksaan bagi mengelakkan kes seperti penipuan atau sebagainya.
* Barang akan dihantar sehari selepas pembayaran dibuat kecuali cuti am. (Sabtu & Ahad).
* Jika proses penghantaran terdapat masalah atau tidak dapat di hantar seperti tarikh byang dijanjikan, pihak Adiwarna Boutique akan memaklumkan kepada anda dengan kadar segera.

Cara Tempahan #2 :
* Menggunakan borang 'Order Form' yang telah disediakan di dalam blog Adiwarna Boutique.
* Invois akan di hantar selepas pihak Adiwarna Boutique menerima tempahan anda melalui borang ini.
* Selepas itu, anda boleh membuat pembayaran dengan jumlah yang telah dinyatakan di dalam invois (harga item + kos pengeposan) ke akaun yang dinyatakan di bawah :

CIMB Bank : 04060062927522 (Faizura Nadia Binti Abd Aziz)

* Sertakan bukti pembayaran seperti screen shoot online banking atau gambar transaksi telah dibuat ke email adiwarna.boutique@gmail.com 
* Bukti pembayaran adalah sangat penting untuk pihak kami membuat pemeriksaan bagi mengelakkan kes seperti penipuan atau sebagainya.
* Barang akan dihantar sehari selepas pembayaran dibuat kecuali cuti am. (Sabtu & Ahad).
* Jika proses penghantaran terdapat masalah atau tidak dapat di hantar seperti tarikh byang dijanjikan, pihak Adiwarna Boutique akan memaklumkan kepada anda dengan kadar segera.

Cara Tempahan #3 :
* Berikan mesej anda di Fanpages Adiwarna Boutique ataupun Twitter @AdiwarnaBoutiq.
* Pihak kami akan melayan setiap pertanyaan mahupun tempahan dari anda.

 DELIVERY CHARGES



0 comments:

Post a Comment

ORDER FORM

Sila isi maklumat di dalam borang tempahan ini dengan betul dan tunggu maklumbalas dari pihak Adiwarna Boutique dalam masa 12 jam dari tempoh tempahan dibuat. (Order Form)

Jika anda ingin menambah tempahan, sila isi Order Form yang baru dan tulis nota di dalam kurungan (Tambahan Order).

Bagi anda yang ingin booked tempahan, anda haruslah memaklumkan kepada pihak kami anggaran tarikh atau masa bila pembayaran akan dibuat.

Sila baca T&C dan Cara Tempah sebelum anda meneruskan tempahan.

Sekian, Terima Kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Saya Adalah :
New Customer
Return Customer
Saya Ingin Membuat :
Tempahan Baru
Tambahan Order
Pertanyaan
Pengiklanan
Nama : (Sila isikan nama penuh anda)
Email (Penting) :
No. Handphone :
Alamat (Untuk Tujuan Pengeposan) :
Code Item :
Kaedah Penghantaran :
Pos Laju
Pos Daftar
Pos Antarabangsa
Self Pick Up
Bank Pilihan :
Tempoh Pembayaran :
Saya akui bahawa segala maklumat yang diberikan adalah betul dan saya serius dalam membuat tempahan.
Ya
Tidak

Kos penghantaran tidak termasuk dalam harga item melainkan terdapat promosi atau sebagainya. Anda akan mendapat invois dari pihak kami dan dinyatakan jumlah yang perlu anda bayar.